joomla templates top joomla templates template joomla

PILATES

zajęcia znakomicie spalające tkankę tłuszczową. Wzmacniają brzuch i kręgosłup oraz rozciągają i uelastyczniają mięśnie całego ciała. Poprawiają gibkość, sprężystość, odciążają kręgosłup i działają relaksacyjnie na organizm. Wykonywane są przy spokojnej muzyce. Metoda ta jest wskazana dla tych, którzy preferują spokojne ćwiczenia a zależy im na odpowiednim wymodelowaniu sylwetki, jak również dla osób z nadwagą i otyłością oraz tych, którzy wcześniej nie ćwiczyli. Pilates jest bardzo bezpieczną metodą, nie występują tu gwałtowne ruchy i podskoki, dzięki temu stanowi niewielkie obciążenie dla stawów i kręgosłupa.

STEP

wchodzenie i schodzenie ze stopnia. Angażuje szczególnie dolne partie mięśniowe czyli mięśnie pośladkowe i mięśnie ud, dzięki czemu jest doskonałym sposobem na modelowanie bioder, pośladków i nóg. Trening jest atrakcyjny i urozmaicony ze względu na ogromną ilość kombinacji jakie można wykonać na stopniu i poza nim.
Znakomicie pomaga w spalaniu tkanki tłuszczowej jak również w poprawie koordynacji ruchowej.

ofertaSTEP MIX

to trening kształtujący całe ciało ale w znacznej części skupiony na dolnych i górnych partiach mięśniowych, o większej intensywności wysiłku, przeznaczony dla osób zaawansowanych. Step mix to trening wzmacniający i wysiłek aerobowy w jednym.
Przyspieszają proces spalania tkanki tłuszczowej, poprawiają kondycję i wytrzymałość. W zajęciach wykorzystywane są różnego rodzaju przybory, jak: stepy, ciężarki, gumy.

FITT BALL

to forma ruchu dla każdego. Trening poprzedzony rozgrzewką obejmuje wzmacnianie dużych grup mięśniowych nóg, pośladków, rąk, klatki piersiowej, brzucha, kończy go relaksacja, czyli rozciąganie mięśni. To również trening dla tych, którzy nie mogą brać udziału w klasycznych zajęciach wzmacniających, gdyż mają problemy z kręgosłupem. Ćwiczenia na piłkach uaktywniają wszystkie partie ciała. Balansując na piłce napinamy mięśnie głębokie, poprawiamy równowagę, koordynację ruchową, przy okazji pozbywamy się problemów z błędnikiem. Siedząc na piłce, utrzymujemy prawidłową postawę ciała. Dzięki piłce można zrzucić wagę, wzmocnić mięśnie oraz je rozciągnąć i zrelaksować.
Systematyczny trening sprawi, że pozbędziesz się brzuszka i ujędrnisz całe ciało.

TBC- „Total Body Conditioning”

czyli modelowanie całego ciała. Zajęcia te cieszą się wielkim powodzeniem zarówno wśród początkujących, jak i zaawansowanych. To zajęcia typu dwa w jednym – łączą ćwiczenia aerobowe na stepie (przyśpieszające oddech i puls) ze wzmacniającymi z użyciem hantli. Są wykonywane do rytmicznej muzyki.
Dwie składowe TBC dają dwa rezultaty: wzmocnienie mięśni i ogólnej kondycji oraz utratę tkanki tłuszczowej i poprawę wydolności tlenowej.

BPU

Ćwiczenia mają charakter wzmacniająco - kształtujący. Zwraca się tu uwagę na trening szczególnie kłopotliwych partii ciała tj. mięśni brzucha, pośladków i ud. Ćwiczenia kładą główny akcent na polepszenie wytrzymałości organizmu w celu podniesienia napięcia mięśniowego, dzięki temu uzyskanie bardziej sportowej sylwetki. BPU to praca z pomocą ciężarków i małych hantli. Wymagania kondycyjne i sprawnościowe są niewielkie i każdy może je spełnić. Ćwiczenia niesamowicie wpływają na kondycję fizyczną. Trening pomaga w chudnięciu dolnych partii ciała. Wzmacnia je, wysmukla i likwiduje zbędną tkankę tłuszczową.
Polecane są osobom, które nie lubią skomplikowanej choreografii czy bardzo intensywnego tempa zajęć.

SHAPE MIX

to trening kształtujący całe ciało o większej intensywności wysiłku, przeznaczony dla osób zaawansowanych. Trening wzmacniający i wysiłek aerobowy w jednym przyspieszają proces spalania tkanki tłuszczowej, poprawiają kondycję i wytrzymałość.
W zajęciach tych wykorzystujemy różnego rodzaju przybory, jak: ciężarki, gumy, piłki.

ABT

to trening wzmacniająco - kształtujący, wykonywany do rytmicznej muzyki. Rozpoczyna się rozgrzewką, po niej następuje kompleksowy zestaw fitness obejmujący głównie dolne partie ciała. Regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę: płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda. Ponadto wzmacniają mięśnie całego ciała i przyśpieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Jest to również dobra metoda, by rozprawić się z cellulitem.
Efektem ćwiczeń typu ABT jest także widoczna poprawa kondycji fizycznej i koordynacji ruchowej.

STRETCHING

to stopniowe i ostrożne rozciąganie mięśni, które poprawia ich elastyczność oraz zwiększa zakres ruchu w stawach. Ćwiczenia poprawiają sprawność ruchową, zapobiegają urazom, przeciwdziałają niekorzystnym zmianom w mięśniach, ścięgnach i stawach, wpływają również na wydłużenie mięśni oraz na zwiększenie elastyczności ścięgien i wiązadeł.
Zajęcia zalecane wszystkim, którzy chcą poprawić koordynację ruchową i zrelaksować się bez względu na poziom zaawansowania.

ZUMBA

to obecnie jeden z najmodniejszych kierunków taneczno-rozrywkowych w USA, który wielkimi krokami wchodzi także do Europy.

W kolumbijskim slangu ZUMBA oznacza „baw się i ruszaj”, a tak naprawdę to innowacyjna forma fitness zainspirowana latynoskimi rytmami – nie tylko taniec, nie tylko aerobik, ale fuzja obu tych elementów. Jej twórcą jest Kolumbijczyk – Beto Perez – zwodowy tancerz i choreograf współpracujący m.in. z Shakirą. Jest on również założycielem i szefem szkoły trenerów ZUMBY (Zumba Master Trainer Team).

ZUMBA jest dynamiczna, energetyczna i pomyślana w ten sposób, aby każdy, absolutnie każdy - niezależnie od wieku, płci, zdolności ruchowych i doświadczenia w tańcu czy fitness’ie - mógł kształtować sylwetkę w atmosferze zabawy. Nieskomplikowane kroki taneczne, ciekawe kombinacje ruchów i motywująca, energetyczna muzyka tworzą porywającą mieszankę, która jest jednocześnie świetnym treningiem o charakterze interwałowym. Naprzemienne wolniejsze i szybsze rytmy sprzyjają spalaniu tkanki tłuszczowej, a elementy zaczerpnięte z aerobiku świetnie rzeźbią i wysmuklają sylwetkę. Unikalna atmosfera zabawy jest źródłem endorfin i daje niesamowitą energię. Przeciętnie 600 kcal na godzinę zajęć - to świetny wynik!

ZUMBA jest inna! ZUMBA jest łatwa! ZUMBA jest efektywna! ZUMBA to świetna zabawa!

CUBANA SALSA FIT

Taniec jest najlepszą formą modelowania sylwetki. Podczas zajęć cuban salsa fit tańczysz, ćwiczysz i bawisz się a Twoja sylwetka staje się szczuplejsza i bardziej wysportowana. Zajęcia przeznaczone są dla osób solo na których nie potrzebujesz partnera, wiek ćwiczących bez znaczenia , nie ma granic wiekowych, aby zadbać o siebie.

AKTYWNA SENIORKA

Zajęcia skierowane do Pań w wieku dojrzałym, które nie chcą rezygnować z aktywnego trybu życia. Spokojne ćwiczenia ogólnousprawniające, wzmacniające i relaksacyjne. Poprawiają one przemianę materii, wzmacniają kręgosłup oraz wszystkie stawy naszego ciała. Zajęcia AKTYWNA SENIORKA pomagają zredukować stres, regulują ciśnienie, a także opóźniają procesy starzenia się oraz zapobiegają kontuzjom i złamaniom. Ćwiczenia wykonywane są przy odpowiednio dobranej muzyce.

TABATA

To ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywnosci, który wykonuję się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest  poprawa zarówno wydolnosci anaerobowej(beztlenowej) jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie- zwiększenie wytrzymałosci i wydalnosci organizmu. W związku z ty, spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej jest "skutkiem ubocznym" intensywnych cwiczeń.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Jak ważny jest zdrowy kręgosłup każdy z nas się przekonał, kiedy nasz największy stabilizator odmówi nam posłuszeństwa. Dlatego zapraszamy na zajęcia zdrowy kręgosłup mające charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa.
Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. Nauka oddychania i utrzymania odpowiedniej postawy (stabilizacji) ciała są wplecione w tok lekcji. Zajęcia Zdrowy Kręgosłup wykorzystują różnoraki sprzęt, a przede wszystkim piłki rehabilitacyjne (duże fit ball, małe easy ball) i nie tylko. Wykorzystywane w treningu ćwiczenia na bazie pilatesu wzmacniają także głębokie partie mięśniowe.
Zajęcia polecane dla wszystkich.

Pożeracz tłuszczu

ajęcia polegające na wykonaniu prostych układów choreograficznych w stałym tempie przeplatanych ćwiczeniami wzmacniającymi tak by zwiększyć efektywność spalania tkanki tłuszczowej.Zajęcia adresowane do osób,które chcą zrzucić zbędne kilogramy. Trening ten wspomaga odchudzanie oraz podnosi ogólny poziom wydajności fizycznej.Celem zajęć jest spalanie tkanki tłuszczowej w okolicach brzucha ,pośladków i ud.Jeśli chcesz aby Twój tłuszcz został pożarty na zawsze te zajęcia są dla Ciebie!

Trening CHODAKOWSKIEJ

Ewę Chodakowską zna chyba każda kobieta, która postanowiła stracić kilka zbędnych kilogramów :) Ewa Chodakowska to osobista trenerka fitness, która zyskała sympatię kobiet szczególnie dzięki trzem treningom - "Skalpel", "Killer" oraz "Turbo spalanie". Zestawy ćwiczeń, które prezentuje Ewa Chodakowska są niezmiernie skuteczne, ale też i wyczerpujące - czego jednak nie robi się dla pięknej sylwetki i jędrnego ciała - no czego? Kobiety w tych kwestiach są gotowe na wszystko :) Zapraszam serdecznie do ćwiczenia z Ewą Chodakowską.

Każdy trening Ewy Chodakowskiej to nowe wyzwanie, ale nie należy się go obawiać. Ćwiczenia odchudzające mimo, że cię nieco wykończą to jak zobaczysz efekty całe to zmęczenie minie w mgnieniu oka. Jeśli szukacie skutecznych i sprawdzonych ćwiczeń na odchudzanie to treningi Ewy Chodakowskiej są jak najbardziej odpowiednie dla was. Jeden taki trening trwa około 45 minut. Należy go powtarzać minimum 3 razy w tygodniu by po miesiącu zobaczyć efekty.

cennik1

grafik1

spacer1

 karty1 karty2 karty3 realizacja